Societatea noastra a fost infiintata in anul 1994 ca societate cu capital integral romanesc. Principalul domeniu de activitate al companiei este acela de comercializare si service total roti auto, vanzari anvelope, echilibrari roti, reglari geometrie roti si vulcanizare.

Incepand din anul 2000 societatea noastra este afiliata la reteaua internationala Premio una dintre cele mai importante retele de gen din Europa.

Premio Anvelope și Servicii a intrat pe piaţa europeană în 1996 ca un grup specializat în prestarea de servicii prin intermediul staţiilor sale de service. În staţiile de moderne de service ale grupului Premio oferim şoferilor o abordare personalizată şi consiliere cu privire la anvelope, jante şi servicii auto complete. Premio Anvelope și Servicii se străduieşte întotdeauna să obţine un grad de satisfacţie a clientului de 100%. Toate staţiile Premio au facilităţi moderne şi echipele lor sunt bine pregătite din punct de vedere tehnic, şi trebuie să ofere întotdeauna numai produse de calitate superioară, cu o abordare prietenoasă. Numai în cazul în care sunt îndeplinite aceste cerinţe Premio poate garanta clienţilor din Romania servicii constante de înaltă calitate, indiferent de staţia de service pe care o vizitaţi.

Premio Anvelope și Servicii a fost dezvoltat ca şi concept de către HG Handelssysteme GmbH & CO.KG GDHS), pentru a satisface cerinţele exigente ale tuturor conducătorilor auto care aşteaptă servicii la standarde înalte de calitate. După o lansare de succes a mărcii Quick Pneudiscount, a primului lanţ de magazine de anvelope cu reducere, în 1995, GDHS şi-a consolidat poziţia, fiind cel mai de succes furnizor german de concepte pe segmentul de comerţ cu amănuntul de anvelope prin introducerea mărcii Premio. Astăzi GDHS are un portofoliu de peste 30 de ani de experienţă în această afacere.

GDHS este o filială deţinută în întregime de Goodyear GmbH & CO KG. Goodyear, ca producător mondial de anvelope poate fi, după 100 de ani de existenţă, mândru de succesele sale înregistrate în această afacere. Cu 350 de victorii de Grand Prix de pe pistele de curse de Formula 1, Goodyear deţine 84 de fabrici de producţie în 26 de ţări din întreaga lume, are in jur de 100.000 de angajaţi, filiale în 42 de ţări şi centre de dezvoltare în Statele Unite, Japonia şi Luxemburg.

Goodyear a pus bazele lanţurilor sale de retail centrate pe client, cum ar fi Premio, încă din 1956, atunci când a înfiinţat primul lanţ de magazine în Statele Unite ale Americii